Wednesday 11 May 2011

Min første AJ

I går prøvde jeg meg på Art Journaling for første gang :)
Fikk så lyst til å teste ut dette, etter å ha lest om det på CasaKreativ.
Jeg har vært følger av Sandra`s blogg en stund, og blitt
inspirert av henne :)
Det var veldig gøy å prøve dette, så det blir nok kanskje
noen flere fra meg etter hvert :)

Yesterday I tried making Art Journaling for the first time :)
After reading about it at CasaKreative, I felt like trying it out.
I have been a follower of Sandra`s blog for a while now,
and I`ve been really inspired by her :)
It was so much fun to try this, so I guess there will come
some more from me later :)

4 comments:

Sylvia said...

Et tøfft lite kunstverk dette !!

Marianne/skorpionen said...

Du mestrer jo dette også du - ikke overraskende altså :)
Helt herlig side og så gøy at du har latt deg inspirere av vår Art Journa inne på CASA!

Linda Brun said...

Så kjekt at du deler din art journal. Ser at her har du hatt det gøy. Keep up the good work and play... Klem.

Sandra said...

I'm so glad I inspired you! But be careful...art journaling is even more addictive than scrapbooking! (I hardly scrapbook nowadays...) And your page looks so great!!!!! Love all of it!!! And I'm glad you left a comment on my blog because when I started my new blog, somehow I must have missed to put your blog on my list of favorites. But from now on your blog will be on the list again!