Saturday 20 November 2010

Skissedillaskisse #87

Det er på tide med ny gjestedesigner inne hos oss på Skissedilla.
Denne gangen har vi vært så heldige å få med oss
superflinke Malin fra Sverige.
Så gå inn på bloggen vår og sjekk den stilige LOen hun har laget.
Hun har en utrolig tøff stil som jeg liker kjempegodt.
Mitt bidrag til ukens skisse kan dere se her :

It`s time for a new guestdesigner at Skissedilla.
This time we have been so lucky to get the talented
sweedish girl, Mahlin , to join us.
So take a look at her layout on our blog.
She has a great style that I like a lot.
You can see my contribution to this week`s sketch here:


5 comments:

Randi Elisabeth said...

Hi hi, herlig tittel;) Liker veldig godt vimplene og skyene:D Får håpe motivasjonen....og armen... kommer seg så henger jeg meg på denne flotte skissen;)

UlrikaT said...

En otroligt stilig layout!

Linda Brun said...

Superkul LO. Fargene var bare så flotte sammen... Klarer ikke å få med meg denne, men kommer sterkere tilbake...
Knib, Linda

Siv Anita ´s scrappebenk said...

Sjå der ja der he du au fått me vimple de e jo bare kjempe kult, flott Lo.

~Etoile~ said...

Really pretty!!! Are you using the glimmer mist to spray???