Monday 4 October 2010

Gave fra Brasil

Nå har jeg fått bilde av det som Julia fra Brasil har laget til meg :)
Tidligere laget jeg en LO med bilde av datteren hennes på.
Nå har hun laget et nydelig lerret med barna mine på.
Gleder meg veldig til å se det "in real".
Men her kommer iallefall et bilde av det.
Tusen, tusen takk Julia!

I`ve got a photo of what Julia from Brazil made for me :)
Earlier I made a layout with a photo of her daughter on.
And now she has made a lovely canvas with my children on it.
I am really looking forward to seeing it in real.
But here is a photo of it.
Thank you so very much Julia!


1 comment:

Randi Elisabeth said...

Så kjekt:) Tenk på alle de flotte vennskapene denne kjekke hobbyen gir oss:)Kult med malingssplasjene og kjempesøte detaljer med de vingene og det lille tekstbåndet. Likte de friske fargene til lerrete:)