Monday 5 July 2010

To nye LOer fra meg :)

Skissedillaskisse #67 er ute nå, og denne gangen er det
Lene som har laget skissen.
Mitt bidrag denne gangen laget jeg på stortreffet her i byen.
Synes bildet av Tuva og Leif i bunad er så koselig.
Har laget det litt gammelt i photoscape,
for at det skulle passe bedre til
rammen og resten av pynten.
Håper mange deltar på denne skissen også,
selv om det er sol og sommer:)
Sjekk ut den fine månedspremien inne hos oss på Skissedilla !!!

Har også levert inn til ukens palett inne hos The Color Room.
Denne gangen var det litt enklere farger synes jeg :)
Her har jeg beholdt fargen på kun blomsten på bildet av Tuva.
Har også tatt noen ekstra bilder av blomstene,
som jeg har klippet ut til pynt.
Forminsket det ene bildet veldig,
slik at jeg kunne bruke noen av blomstene
til det lille bildet av Tuva. Laget et hull akkurat ved hendene,
og puttet de små blomstene nedi :)

The Color Room:

Skissedilla:


5 comments:

aina said...

Fantastisk å se dine LO`er, de er helt unike! Utrolig kult at du klipper ut motivene! Digg!

tæsj said...

For noen herlige LOer du lager, Brit! :)

Synnøve said...

Kjempeflotte LOer, og den første var bare fantastisk!!! Morsomt at du bruker bildene dine på denne måten, lekent.

Lula said...

Herlig Brit! Den til color room var helt fantastisk lekker *dåner* Delikat

Anonymous said...

Du er bare superdyktig :-) alt stemmer mht farger og oppsett - virkelig inspirerende :-)