Sunday 2 May 2010

Kom mai du skjønne milde.........forhåpentligvis

Så var det jammen blitt mai også.
Tiden bare flyr avgårde........
Vi var i konfirmasjon i går hos sønn av en venninne.
Det var kjempekoselig. Veldig god mat, fantastisk dessert og deilige kaker.
Men kjenner meg temmelig stappa i dag :)

I dag ble det lagt ut ny skisse på Skissedilla. Og denne gangen er det jeg som har laget den :)
Håper mange vil bli med å løse den.
Under kan dere se mitt bidrag. Bildet er tatt av Tuva da hun var
syk og hadde 39,5 i feber. Stakkars, det er jo så synd til de små når de er syke,
men så er de jo litt søte òg, med feber-kinn :)

Og slik ser skissen ut:


6 comments:

Anonymous said...

Denne skissen er så tøff!! Nydelig LO!

Synnøve said...

Kul skisse, skal nok få slenge meg med her ja:)
Din LO var herlig!
Sukk, ikke godt når de små er pjusk nei:(
Sommerfugler er nå bare skjønne og da!
Ha en fin-fin søndag

Hege said...

Så utrolig nydelig. Beundrer virkelig stilen din!!!

Yasmin said...

Nyydelig side! og kjempe flott skisse.. gleder meg til å scrappe den! :)

Linda said...

denne her av Tuva er jo bare helt fantastisk!alt er så lekkert! Fint med alt sammen samlet

Anonymous said...

Flott skisse. Jeg er godt i gang med denne. Skal legge den i bloggen senere i dag.
Herlig LO du har laget.